20080429

bir

Bir takım olaylar cereyan etmekte ve ben yalnızca, sadece ama bazen kaçırırım tüm o saniyeleri diye korkarım, kendimden, senin ellerinden. Hızlıca değişir mevsimler, eylülde kalır aklım, sarı yapraklar çok şeyin sorumlusu, yağmurlar artık yağmasın, kendimizi kandırmayalım.

Kapalı kapılar ardında konuşurum kendimle de bir sonuca varamam, bir şehri savaşta kazanır da masada veriveririm cömertliğimden, kadir kıymet bilmez dersin sen ama beni bilmediğinden. Oysa herşeyin kaydı tutulur bir yerlerde, kaç kasanın anahtarı durur yastığımın altında, bilemem, kendimi ellerine bırakırım ama ele veremem, sen beni böyle bilmediğinden.

Lakin yakınım olur uzun zamandır görmediğim acılarım, simasını görsem tanırım dokuz gömlek öte yalnızlığımın, bizimkisi lafta sadece şekerim, bitanem, balım; korkacak birşey yok, yarın unutur giderim, merak etme, sakın.

Bir kibrit bulurum, yakarım kendimi, yakarım bu şehri, bir sigara yakarım. Sana masallar anlatırım da kendimi inandıramam, tersi ihtimallerin pamuk prensesi gibi durursun öylece, tanıdığın en sevimli, en uykucu cüce ben, birgün seni sen öylece uyurken öpemeyeceğimden korkarım.

Kafiyesini alırım şu hayatın da, karesi ağır gelir ve köklerine insen annem sıradan bir insancık.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

:)
sevdim
neş e