20070722

f*-

bundan sonra tatil dönüşlerimi seçim olduğu günlere getireceğim. hiçbirşey anlamadım çünkü, ne bitti ne başlıyor, baskın da olmayacak mecliste, hayırlısı herbirşeyin artık.

fekat yediklerim içtiklerim benim olsun, böyle teker teker şunu yaptık bunu yaptık da yazmayacağım tabii ki genç kızlar gibi ama, en bir süper tatilimi geride bıraktığımı belirtmek isterim; aksiyon, kafa dinleme, sebaha kadar dens, gün görmedik denizler, bu kısımda erol evginden işte öyle birşey isimli parçayı arka plana koyabilirsiniz.

bu 15 gün boyunca, şu bitmekte olan talihsiz pazar gününe kadar bilgisayarımı bir kere açmadım, işi hiç aklıma getirmedim, maillerime hiiç bakmadım. mutluyum, gururluyum, babalar gibi tatil yapıp herşeyden uzakta kaldım, öğrencilikten geçmiş çalışan arkadişlerime da tavsiye ederim. sanırsınız ki bir aydır burada yoktum çünkü.

yarın sabah onca aradan sonra yeniden erkenden uyanacağım, herhalde bütün işin en can sıkıcı kısmı bu, püff diye bir terim var ya, ondan bir demet.

neyse, artık daha bir yazar olacağım, öyle karar verdim tatilde, bir de sigarayı bıraktım, tam öyle değil ama bayağı bir bırakır gibi oldum, bu macerayı da anlatırım.

1 yorum:

Pnarist dedi ki...

aman aman böyLe mutLu bir tatiL anısı pek rastLanmadık birşeydi son zamanLar...bu kadar huzurLu zaman qeçirmenize sevindim..darısı bizim başımıza diyeLim:):)