20070607

f-atları da vururlar

herşey neresinden bakıp ne görmek istediğinle alakalı. bu bir aşk için de geçerli, yaptığınız iş için de, bir arkadaşınızın kusuru için de. çok sevmek neye göre kime göre bir kavram, her sabahın köründe kalkıp gittiğiniz işinize iyi ki var ve şunlarının hastasıyım diye de bakabilirsiniz ya da lanet olsun böyle firmaya deyip küfür de edebilirsiniz, kıymetini bilmek diye bir kavramı tüm hayatınıza uygulayabileceğiniz gibi +1'i de var bunun deyip onu da arayabilirsiniz.

mesela ben öğrencilikten oldum olası hiç hazetmedim, şimdi anlıyorum ki hayatımın en yatay zamanları imiş, o vakit bunu görmüyorduk tabii, görmek istemeyip nasılsa gelecek olan businessboy günlerinin sevdasına düşüp o staj senin bu benim fink atıyorduk. tabii daha abartılı bir örnek ile şu Allah diyen kargayı alabilirsiniz, karganın biri abuk sabuk davranıp bir kelimeye benzer birşey dedi diye oldu, ulan Allah kelimesinin fonetik dışında yüklediğin manası asıl pahalı olan şey, onu da sen verdin zaten o kelimeye, ya miyav aslında Allah demekse ve biz bunun farkında değilsek, işte o vakit bi daha düşünmek lazım, bütün kediler sabahtan akşama ne diyor, anladın sen onu.

bu yazıda yazar ne anlatmak istemiştir, elindekini bileceksin arkadaş, kendini de bileceksin, sonram şöyle bir bakınıp mutlu oluvereceksin.

ismini değiştiren yabancı futbolculara ise bilahire hastayım, şahsen ispanyol olsam pedro ismini alırdım, silenzio de pedro..

2 yorum:

ezop dedi ki...

"Silenzio","silenzio","silenzio".Bu kelimeyi Mulhollan Drive filminin başında ve sonunda yaşlıca olduğunu anladığımız (zira filmden başka birşey anlamayarak kendi zekamda şüphe eder bir şekilde uzunca bir süre ekrana boş boş bakmıştım ama bunun konuyla alakası yok tabi) opera sanatçısı bir kadın boş bir sahnede söylüyordu ve tüylerimizi tiken tiken ediyordu. Ben bunları neden yazdım bilmiyorum tabi.Filmden hiç bir şey anlamadığımı itiraf etmek için bir fırsat bekliyordum herhalde...

gaia dedi ki...

evet, neresinden bakarsak orasından görüyoruz hayatı, hem tuhaf hem düşündürücü.