20060730

f

(aslında bu resimde kuşlar var)
top 10 at my age of 10
  1. otobüsler (mercedes 0 302S - 0 303, MAN Superman..)
  2. ghostbusters, ninja turtles
  3. futbol topları (plastik toplar sonrası devrim)
  4. misketler
  5. gazoz kapakları
  6. kutu-kola (oh god, it was a pleasure)
  7. uzaylı zekiye
  8. yeliz sert ( hala ismini hatırlıyorum, vay anasını seyirciler..)
  9. bmx
  10. ilkokul örtmenim ( beni elevermemek için kopya çektiğim sınavı çöpe atmıştı )

------------------------------

ağustos ayının, tatilleri sona ermiş ama hala bu psişik güçten kurtulamamış eylül bağımlıları için takvimlerden çıkarılmasını düzenleyen yasa tasarısını meclise iletiyorum.

oh giovanni (like u say my sweet) hayatımızın bir yerlerinde yanlış işler mi yapıyoruz, bize göre değil mi bu işler, hangi işler bize göre, kaç paraya satın alınabilir mutlu bir gün, bak biz eski müşteriyiz, biraz indirim yap. düşünmemiz lazım diyemeyecek kadar teslim olmuş ve tüm ordularının umurunda olmayanız, hayırlara vesile olsun, abi taksit peşin farkediyor mu? gülümseyin, çekiyorum.. şu saçma konuşmamdan ben bile sıkıldım..

axess kızı ve turkcell super lig hemen başlasın gelmiş geçmiş en iyi türk marketing kampanyalarındandır, takdirlerimi iletiyorum..

1 yorum:

bin dedi ki...

hmm..cok oglan cocugu bakisi olmus bu. ekleme yapiyorum:
- yapistirma defterleri
- her tarafindan bisey fiskiran gizli bolmeli/miknatisli kalemkutulari
-dirty dancing
- nils ve ucan kaz
- ip atlamada bellere gelmenin gururu ve gelemeyince yapilan mizikcilik
- bi ozan vardi serviste ask-ilan etmisti bana sonra geziye giderken elele tutusmustuk beden ogretmeni kizmisti, soyadini unuttum