20080117

puntolama

  • sigarayı bırakma operasyonum başarı ile sonuçlandı.
  • zaten içenlerin salak ve kro olduğunu düşünmeye başladım.
  • grip&nezle&abercrombie&fitch salgını var, çok emin kaynaklardan duyduk.
  • izmir, ankaradan 15 derece daha sıcak. yeminlen..
  • uçakta eğer bir hostes ya da pilot daha beni uyandırırsa, çok feci olur.
  • çok çalışkan olmalıyız, ben bunu anladım.
  • uyku bütün güzelliklerin annesi
  • bir Palahniuk okudum, garip oldum, rüzgar gibi geçti.
  • bu amcanın ismi gibi ayakkabı var diye hatırlıyorum
  • birgün küçük bir kasabada 3 ay geçireceğim, budur kararım (alaçatı in spring)
  • cemiyette, pişiyoruz cemiyette diye bir şarkı vardı.
  • bomba gibi yazılarla geliyorum, az sonra..

10 yorum:

Adsız dedi ki...

yürekten kutluyorum ex-sigara mevzusunda...

silenzio dedi ki...

yahum bu sigara konusundan garip bir desteğe ihtiyaç duyuyor insan, çok enterasana, birisine ben bıraktım deyince sallamazsa bozuluyorum, afferim derse seviniyorum. herhalde çok büyük bir iş başardığım için gurur duyuyorum, ulan sen niye duymuyorsun diyorum sonra da..

thx dgül..

skoer dedi ki...

Palahniuk diye bırakınca gerçek bir tavsiye niteliği taşımıyor. Biraz daha detay versen de nasiplensek.

gülçin dedi ki...

sıgarayı braktığın için tebrikler. darısı başıma.

ayakkabı dediğin manolo blahnik (galiba böyle yazılıyor, kontrol edemedim üşendim).

sevgiler.

Adsız dedi ki...

bence başlarsın yeniden,,bunu demek istemezdim ama biraz süre geçsin bi kaç yıl anca inanacam bıraktığına,nitekim bırakmak kolay,yeniden başlamamak mesele :)
18 ay sonra bende bırakacam,kesin bak bu sefer....

Adsız dedi ki...

En zoru ilk 1 haftadır zaten, giderek kolaylaşır.Ben senin baslamayacagına eminim. Önemli olan kararlılık ve cesaret. Sen bu kararını bu sayfadan taa en bastan ilan ederek her ikisini de ispatladın bana göre. Birileri sadece kendisi adına zor bir seyler basarırken köstek olanları da cok garipserim hep. Üstelik tekrar baslamalara da kendisi de hep bir gün bırakacagım diyip bırakamayan dost(!)lar sebep olur genelde :)
O yüzden darısı Ironik Hanımın basına diyeyim, ama hedefini cok uzak yere koymus kendisi...

silenzio dedi ki...

yok yok, bayağı bıraktım. ancak geceleri bir iki tane djarum içiyorum o kadar. bir kere daha ağzıma marlboro koymadım, tiksinmeye de başladım. zor mu zor. orası ayrı..

Adsız dedi ki...

hehe djarum bir nedir?
düşündüm de djarum sayılmıyorsa davidoffslims hiç sayılmaz. ikisi sayılmayınca da ben hiç başlamamış olurum.
oh rahatladım be.

Adsız dedi ki...

şu sigara meselesine açıklık gelse ne güzel olur, mesela, şu vakit bu konuda dokuz gün sahibiyim ama özellikle boş geçirdiğim şu pazar gününde aklımdan düşmüyor, tadı damağımda, paket içerde dolapta, gel beni çek gel beni çek, sanki bir ilahi okuyor. bir kerecik djarum bu dokuz kutsal günü temelinden patlatır mı acaba diyorum? acele destek!

silenzio dedi ki...

djarum biraz kandırım versiyonu tabii bırakmanın, ama günde 15 sigara içmektense bir-iki djarum göz çıkarmaz..

rahat ol yani :-)