20070318

f-a

300 isimli filmin beni benden aldığını, fragmanını on iki defa izleyip yarısında kendimi kaybedip " analarını sikicezzz.." diye yerimden fırlayarak julia'nın bana aldığı yumruk şeysine gittiğimi, iki gündür kendimi bir italyandan ziyade Sparta'lı gibi hissettiğimi belirtmek isterim.

film hakkında aman efendim çok şiddet var, yok paşam çok çizgifilmsel, ay ben nazik bir kızım gelemem öyle şeylere gibi ön yargısal yaklaşımı olanlar iş çıkışında kapının önüne adamlarını toplayıp gelsinler, 2 Sparta'lı ile kafalarını gövdelerinden ayıralım, kapansın bu konu.

sparta'dan memleketimize geri dönersek gazetenin arkasında gördüğümüz "eşcinsel masal kitapları yasaklandı" başlıklı habere ait kitap kapağı resmi missilence ile beni gülerken iptal etmişti. linkten de görebileceğiniz gibi masalın ismi "king & king". oha yani, ulan ne yapıyorsanız yapın da bir masalı alet etmeyin bari..

sonracığıma bizim mahallede hala sepeti uzatarak bakkaldan birşeyler alan teyzenin yaşadığını farkettim, ne kadar nostaljik, günümüz fast food dünyasında internetten söylüyoruz herşeyi ama sepetin içinde çırağa biraz bozuk para bırakmak kadar güzel değil sanırım, komplike hayatlarımız basit şeylerin altındaki ufak gülümsemeleri kaçırıyor, no problem, chippuan kazanıyoruz, fena mı?

onu bunu bilmem, Sparta candır, Leonaidus kralımızdır..

1 yorum:

Dilara dedi ki...

her izledigin filmden bu denli etkilenmis olsan n'olurdu bi dusun!