20070322

f-p

Bahar geldi sanırsam. Zaten üvey evlat muamelesi görmüş yarım yamalak bir kışın kimseye faydası dokunmadı, üşümedik, ıslanmadık, sabah kalkınca işe gidemezsin diyen beyazlar görmedik. Biz, yani gencecik çalışanlar, müdür olmayanlar yani, patron diyelim hatta, şirketimizin deniz kenarlılığından faydalanıp cetvelle sahile çizgiler çekiyoruz öğle aralarında, tenefüs gibi birşey bu, bahar geldi ya ondan. Kimse geri dönmek istemiyor, sanki paramızı her ay başında kahveciler yatırır gibi, normal gibi birşey geldi bu da bana..

Zaten bizim neslin en azından tanıdığım kesimlerinde genel bir sıkıntı hakim, yaklaşık 2 sene olmuş çalışıyoruz, diyorlar ki böyle ömür mü geçer, kaç sene daha çalışacağız. O da doğru, hesaplayınca kafadan 35 sene var daha, yuh, o kadar yaşamadım bile ben. vallahi arada diyorum bırak bunları osman ama yatay hareketle de bir yere varılmaz. Neysekine seviyoruz işimizi, gücümüzü. Siz gençler anlamazsınız, bu çok büyük bir asset. (Asset diyen ağzımı eşşek arıları soksun, amin. )

Ayrıcana da biz yarın sevdiceğimle prag denilen şehre gidiyoruz, kıskanın biraz, buraya fotoğraf falan da koyarım. Prag dediğin çok romantik bir şehir imiş, bilemiyorum beni ne kadar açar. Öyle gez gez ondan da sıkılırız biz ailecek, zannımca biraz dolaşır kafenin birinde bira içeriz, sonra biraz da, sonra biraz bira daha. Uçtu uçtu silenzio & missilence uçtu.

Forgive for forgetting.. daha güzel bir şarkı sözü var mı ibrahim sadri, herkes sussun sen söyle..

Hiç yorum yok: