20050727


Rachael Yamagata bir şarkısının başında der ki: “ if I could take you away, what would you say?” Ben düşünmeye başlarım, Su sessizlik, geri kalanları öldürürüz.

Oysa bana hep hikayelerde olur gibi gelirdi böyle şeyler, köşebaşında rastlaşırlar, mevsim değişir, birkaç kısa konuşma, neden olduğu bilinmez gülümsemeler, sonrasını siz de okumuşsunuzdur. Hikayeden masala nasıl gider böyle şeyler, bir ara anlatırım.

Rachael Yamagata bir şarkısının başından hemen sonra der ki: “I am still in the middle of nowhere..” Ben bağıra bağıra eşlik ederim, Su gülümser, geri kalanlar anlamaz.

Yaz aylarında daha bir gevşek yaşıyor insan evlatları. Kısa kollu hayatların çorap bilmez ayakları ile kendi kalene goller atsan ne farkeder. Hangi taraftar seni suçlayabilir ki uyumadan önce yeni transferini yalnızlığın yerine koydun diye? Yalnızlık bu kolay değil, kolaymış gibi geliyor adama.

Rachael Yamagata bir şarkısının ortasında der ki: “ would you please get out of my skin? ” Ben sigara yakarım, Su içme şunlardan der, geri kalanlar kültablası.

Manzara resimlerinde hep bir dağ olur, önünde nehir, bir de ahşap eskimiş ev. Burası neresidir, dünyanın neresinde durur ki bütün ressam bozuntuları bilir, bilinmez. Benim resimlerimi hep annem çizerdi okuldayken, sonra örtmen /doğruyu söyle, sen mi yaptın annen mi, beş vericem/ diye sorunca annem derdim. Annemin ziyaret etmişliği vardır yani orayı, ona sorayım en güzeli ben.

Rachael Yamagata bir şarkısının ortaikisinde der ki: “ all I really wanted is just a piece of you ” Ben Su’ya bakarım, Su gözlerini kaçırır, geri kalanlar gözden kaçar.

Bazen ismim ile hitap ettiklerinde şaşırıyorum. Diyorum ki demek cidden bir ben varmışım, kim olduğumu falan düşünmeye başlıyorum, gerekirse kimliğime bakıyorum. Edebiyat olsun diye değil, cidden böyle. nefes falan alıyoruz lakin farketmeden anlaşılan. Arada sırada da sen bundan hoşlanırsın falan diyorlar, ben hiç bilmiyorum neden hoşlandığımı, söylüyorlar, peki diyorum.

Rachael Yamagata bir şarkısının sonunda der ki: “ the days you came around, i feel good for me ” . Ben +2, Su +2, geri kalanlar sıfır.

Hiç yorum yok: