20071119

f*

aslında aklımdan cümleler, elimden sigaralar, saatten zaman geçiyor ama aklımı başka bir yerde, ellerimi cebimde, saati eylülde bıraktığımdan yazamıyorum.

bu kadar çok yağmur yağdığı için yazamıyorum, sokaklar hep ıslak olduğu için aylaklığımı çaldığından, şemsiye taşıyanlara gıpta etmekten vakit bulamadığımdan, gece ile aram limoni olduğundan.

birimizin bu şehri beklemesi lazım dediğinden ve benim sonuna adam gibi kelimeler ekleyemediğimden yazamıyorum.

resimlerde iyi çıkmadığımdan, hiç resim yapamamış olduğumdan, resim ile fotoğraf arasındaki iki farkı bulamadığımdan, masanın üstüne biri bırakıp ikiyle beni çarptığından yazamıyorum.

dolabımı toplayamadığımdan, iyi bir şarkı bulamadığımdan, bulaşıkları yıkamadığımdan, bugün gülümsemedin diye yazamıyorum.

yeni rolüme adapte olmak için biraz kafamı dinlemediğimden, senaryoda birkaç yeri gereğinden fazla önemsediğinden, bu yapıma çok inandığımdan yazamıyorum.

hemen ardımdan fbi gelip delillere el koyar diye, maceraperest ruhum duruluverir diye, kötü insanlara birşey olmaz dedin diye yazamıyorum.

yer yer yersiz olduğumdan, topu taca atmaya olan meğilimden, nasıl olsa de'leri ayrı yazdığımdan, hala zihnimde çok sıradan bir insan olmak yattığından, çok sırası gelmediğinden yazamıyorum.

1 yorum:

z dedi ki...

yazamamak hakkında yazmak her yazarın yazgısı mı?