20070423

f

Çok sağlıksız bir hayat yaşadığıma karar verdim, hatta verdirildim.

-- Uyku düzeni denilen şey bende yok, ne kadar geç yatabilirsem o kadar mutlu bir adam oluyorum, bu çocukken de böyleydi, annemde hala böyle mesela. Uykuyu bu kadar seven bir bünyeye yapılmış hain saldırılar içindeyim.
-- Düzenli olarak yediğim şeyler: kfc, kokoreç, burger king, kebab ve arada işkembe çorbası. Oha yani, insan bi yeşil bişey yer yahu, ama nereden bulacağım o da var tabii ama mazeret değil, rezalet, içimden tavuk ve yağ çıkacak yakında.
-- Günde 10-15 sigara içiyorum, hay maşallah, kendimi 5-10 aralığı diye kandırsam da sayınca gerçekle kucaklaşıyorum, bi insan neden sigara içer kendime rasyonel birşey bulabilmiş de değilim, tamam bazen çok zevkli birşey ama hergün olunca suyu çıkmıyor mu kamil, ayrı parantez; iki tane içip durabilen insanlara hastayım, uyuzum.
-- Spor olarak yaptığım tek şey cümlesinin sonunu on defa düşündüm bulamadım, yok çünkü, eskiden halısaha maçı falan yapardık, o da yalan oldu. Yürümekten bile hiç haz etmiyorum, kas için yapılan şeylerden de nefret ederim. Feci bir haldeyim.

Tabii tüm bunlara rağmen şişko değilim, bi sıkıntım da yok ama yine de daha bir güzeli olabilir, bugün olmazsa yarın olur kötü birşey endişesi ile kederlendim.

“Hey dostum, kendine iyi bak ha”

Bakıcam bakıcam, "sweetness, sweetness i was only joking when i said i'd like to smash every tooth in your head”

1 yorum:

بerجesتe dedi ki...

bildiğim kadarı ile bir pakette 20 tane falan sigara var ..??

bir buçuk - iki paket içiyorum diyen insanlar duydum :)

yine de şükretmelisiniz derim ...