20070417

f

Çok alternatif kızlar var, oğlanlar da var ama kızlar daha bi alternatif çünkü onlar beş milyona badi alabiliyorlar, badi nedir, ince kolsuz şeylere verilen isimdir, biz bi ayakkabı alamıyoruz ayağımıza, yazık, perişan durumdayım, biri hayrına gidip bana siyah bi çift ayakkabı alsın, parası neyse veremeyeceğim, hayır yapmış olursunuz işte, ben de size kontör alırım, 100 kontör, oha, konuş konuş mesaj at at bitmez.

Benim style anlayışım, neymiş efendim, iki abuk şey giyen kimselere amanin ne kadar stylish demekmiş, yok artık daha neler, bi de bunu diyen missilence. biz burada fashion için yaşayalım, design için kalplerimiz atsın, çok afedersiniz bu deyuslar benim kemerimle dalga geçsinler. Ulan bana yapılır mı be, ben uğraşıyorum iş dünyasına bir farklılık gelsin, şu rehavetten kurtulsunlar, yok. alıcaksın o kemeri, acımayıp dalacaksın koridorda sırayla.

Starbucks denilen birşey var bir de, trendy olmaktan çıktı, adamlar hayatımıza girdi, çay gitti kahve geldi. Birgün annem babama karamel makiato tall yaparsa şaşırmam, içeriden bir de bağırırsa orhaan beeeey kahveniz hazır diye, buyurup burdan yakarız.

Çok aradım ama bulamadım “ mutluyuz de mi sadık abi” videosunu, onun yerine bununla idare edin, insan çocukluğundan beri bi sahneyi aklında taşımışsa vardır birşey.

1 yorum:

redrabbit dedi ki...

Ben bu sahneye bittim.2 gündür hatırlayıp gülüyorum olur olmaz zamanlarda..Hayır işin komiği kimseye de anlatamıyorum..En iyisi bu bloğu okutmak..Sahi ben mutluyum galiba...