20060825

f

bu kız için amerikan filmlerindeki oyuncak makinelerden üçüncü seferde o elindeki kırmızı şeyi kazandım. tabii rusça bilmediğim için ne dediğini anlamadım pek, utangaç gülümsedi, poz vermek için ayıcığı kaldırdı, bir kerecik de öptüm.

çocuklar kadar masum devirlerimiz geride kaldı, hangi resimde bu kadar mutlu çıkabilirsiniz ki, altı üstü bir oyuncak duran minik ellerinde, kocaman dünyamın basit ve manasızlığı, abidin, bana harika şeylerden bahset, çizdiklerin birşey anlatmıyor.

iyiler kazanır ihtimaline oynayamayacak kadar kötü, sigaralara bel bağlayacak kadar aciz, kaybettiklerinin yerine sıfırlar koyacak kadar yalnızlık. we have just landed, kaptan ve ekibi adına hepinize mutlu günler diler, umutlarınızı kabinde bırakmanızı önemle rica ederiz, şimdi gidin.

gitmek, yarım cümlelerin kapanış hali, buralardan gitmek, yalancı satırlar, yapamayacağın şeyleri vaat etme diyen büyükbabam bunları duysa, gideceğin çok yol var derdi, sonra hadi bana su getir diyerek beni mutfağa yollar, büyüyebilme ihtimalimi hesap makinesi olmadan aklından onla çarparak düşünürdü, azizler hepimizi korusun, inanacak başka birşeyimiz kalmadı, kapatıyoruz.

o ihtimaller, bu kadar zor mu, bu kadar mı yani, sen kaç kere resmine baktığımı biliyor musun, kaç kere seni düşünüp hadi lütfen dediğimi saydın mı, bu boktan cümleleri okuyabilmen için hangi alfabelerde dua ediyorum haberin var mı, yok, artık sana inanmıyorum, biliyorsun.

x=y ama sen z'den daha büyüksün.
sana bu soruyu hiç sormamalıydım..

Hiç yorum yok: