20061204

f

Sana umutlar bağlamıyorum. Senden çok birşey beklemiyorum bu sefer. Sana gül bahçesi de vaad etmiyorum, edemiyorum aslında. Şu kaybolmuş beni ne yapacaksın onu da bilemiyorum.

Benim son cümlem seninkiyle tam kafiye olur mu uyduruk bir şiirde, zaman gösterir. Bir sabah uyanınca, yanında ya da değil, sen gelir misin aklıma herşeyden önce, kim bilir? Gelirsen durur musun öylece biryere gitmeden, sen söyle.

Ama güzel şarkılarım var, dinlerken gülümseyeceğin şeyler yani, biliyorsun. bir sigara yakmak isteyebileceğin kadar güzel yani. yüzüme bakacaksın, yüzünde duracağım bir müddet, ikimizin yüzü bir resmin en mutlu yerinde belki,

bahar gelecek sonra, adaya gideceğiz, ikimizin de aklında başkalarından çalınmış hatıralar, unutacağız, bir balıkçıda rakı içerken unutacağız, sahilde yürürken vazgeçeceğiz herşeyden, elini tutacağım senin adet yerini bulsun diye, adet yerini bulacak, bırakacağım, seni sevmiyorum zannetmeyeceksin ya, seni bu yüzden seveceğim zaten.

Sen şimdi bu satırları sana yazılmamış gibi oku, aklının ucuna biraz acaba mı gelsin, bu birşeyi değiştirmez farkındayım, olsun, oldurmaya çalıştığım şeyin ne olduğunu azıcık görebilirsen olur zaten. Olmaz mı?

Sen karar ver, bana söyleyecek cesaretin olduğunda devamını anlatırım..

Hiç yorum yok: