20060606

f

Bu resim benim basit hayatım.

Yıllar sonra bakabilmek için çekilmiş, boşa mı gidiyor günlerim, sigara virgül ipod virgül okunması zor bir kitap virgül kumanda virgül bira virgül çakmak nokta. you did a bad thing.
Neden bazı şarkılar arka arkaya yirmi dokuz kere dinlenince manalı, neden böyle, ne kadar nedenimiz kaldı Siyah, sabaha çıkarır mı bizi. Çıkmayız değil mi? Çıkmayalım, bırak böyle takılı kalsın, mandalda bir çamaşır gibi hafif bir rüzgar, parçalı bulutlu bir hava, yağmur yağmaz ama, bırak böyle kalalım. You did a good thing, i am not happy.

Alberta derdi ki masalların bir sonu olur Louis, tüm masallar mutlu bitse de bir sonu olur.

Mesela sana sarılsam, balkonun kapısı açık kalsa, sakin bir rüzgar, rüzgarda takılı kalmışız anlaşılan, anlaşılan bir önceki paragrafta imiş manası hiçbirşeyin, neyse, mevsim eylül, içsek içsek de sarhoş olsak, kendimizi kaldıramasak yerlerden, ota ve boka gülsek, sen gülsen, senin gülüşüne gülsem ben, oh please save your life, o şarkıyı dinlesek, sussak birden, yalnızca baksak birbirimize, bir kerecik öpsen beni, ufacık, iki değil, anlasan, anlatsam sana, bak desem kötü yani, bırak kötü olsun desen, senin cümlelerini bile ben yazıyorum, kötü değil mi desem, değil desen, gülsek.

Alberta derdi ki masallardan vazgeçtim ben, ağır hikayeler okuyorum, kısa, hüzünlü.

Gülüp geçsek bunlara. Gülsek, bu kadar zor değil desem sana, zor desen, birkaç saniye sussak yine, yine, gülsek..

Hiç yorum yok: