20080606

f

Dinle sevgilim.

Yokluğunda çok kitap okuyamadım maalesef, bildiğin gibi iş güç koşuşturmaca. Öyle çok keyifli vakitlerim olduğu da söylenemez, yorgun bile sayılırım hatta.

Çok uykum var, seni beklemenin en zor kısmı da bu olsa gerek, kollarını bıraksaydın giderken böyle olmazdı, lakin bilirsin sana da kıyamam.

Büyük cümleler kuracak değilim, bilirsin, bazen tek kelime, tek bakışın yeter anlaşmamıza.

Adalara gitmek geçti aklımdan, bu haftasonu, birkaç kadeh rakının belini kırarız ve o ince beline sarılıp yalpalayarak yürürüm sonra, sen gelince konuşuruz, kaçmıyor ya güzelim ada.

Sigarayı da bırakacağım, bunu da biliyorsun, birazcık daha zamana ihtiyacım var sanırım, neyse kızma.

Birkaç kitap aldım, bilmem sever misin, askerde okurum onu da düşündüm, vaktim kalırsa.

Batı yakasında değişen birşey yok anlayacağın, batı yakasında bir ben varım seni bekleyen, batı yakası hala kalabalık ve yazı bekliyoruz kaçmak için, usulca.

Artık dönsen diyorum..

3 yorum:

Pnarist dedi ki...

FazLasıyLa içten..ÖyLe ki birkaç damLa qözyaşıyLa sonLandırdım..Daha mutLu,daha çok sevqi doLu qünLere..Allah kavuştursun :)

Adsız dedi ki...

amin amin de eli silah tutanları askere almalılar kalem tutanları değil..

silenzio dedi ki...

isimsiz sen benim herşeyimsin..

silenzio askere gitmesin diye bir kampanya başlatsanız ya, çok desteklerim..