20060713

f

hızlıyım, acımam
13 gün sonra geri döndüğüm ofis, bu salak şehir, gereksiz işler müdürlüğü, trafik, kesilmiş sakallarım (ki görseniz gattuso gibi birşeydim be), uyuz ayakkabılarım (bu 13 günde bir kere olsun terlik dışında birşey giymedim) ile tabiri caizse bilgisayarın başında ne olup bittiğini anlamaya çalışıyorum; burdaki insanlar eğlenmiyor roberto, garip bir koşuşturmaca içindeler, beyinlerine sıcak geçmiş, süngerleşmiş olabilirler mi, olabilirler.


Artık bir zenciden farkım kalmadı (bazı alanlarda gelişim noktam var, oha silenzio).
Hayvanlar gibi içtim, içip içip gecenin bir köründe denize girdim (yok artık labron james)
Çılgınlar gibi dans ettim, obarey dedim, guberey dedim (king of the swing)
Ne güzel insan şu avrupalılar, ne çirkin şey bizim tikitoş kasıntılar ( hey gidi medeniyet)
Kah dalgaların efendisi oldum, kah havuzda olimpiyat yüzücüsü (abi biraz kayar mısın yana?)


animatör olmaya karar verdim.

5 yorum:

gaia dedi ki...

hoşgeldiniz o zaman kuzum:)

blacklebron dedi ki...

yok artıq lebron james (:

tuhaffiye dedi ki...

harikulade fotoğraf

vintage biscuit dedi ki...

tatil her derde deva !!!

silenzio dedi ki...

geldik ama geri döndük canlar, real madrid'den sevgilerle