20060212

v

Ben hep senin bu şehrin bir yerinde nefes aldığını düşündüm. Düşünsene, senin de kendine ait dertlerin var ve sen bile yıllar sonra bunlara bakıp güleceksin. Sen, bu şehrin bir yerinde, benden habersiz, lakin saatlerimize ne diye bakıyoruz ki farketmeden, işe yarım saat geç kalmışsın ne ziyanı var, her sabaha bir gün daha yanında uyanmayarak başlıyorum ben, bütün günlerimiz 1-0 yenik başlıyor yani, 1 sensin, 0’lar benim.

Gooogle nasıl yanlış bir arama yapınca, bilmiş bir eda ile “ did you mean ....” diye soruyorsa ve bu soruların çoğunda haklıysa işte bak ben oyum. Sensin diyerek enter tuşuna basıyorum hayatımın, birkaç result sonra anlıyorum ki close tuşu gerekli, sen öyle istiyorsun çünkü, bak gör diyorsun, birgün ben gelince aklında soru işareti kalmasın, evet, iyi insanlar onlar ama senin yarım kalan cümlen benim, boşuna arama.

now the silenzio launches his new concept: Searching for “the you”

6 yorum:

Adsız dedi ki...

silenzio, go to tibet

silenzio dedi ki...

en güper anonimus mesajı olmuş bu..

tibet bana gelsin

ya da

ben tibete gidemem, tibet benim içimde

işte geyik,

Adsız dedi ki...

>ben tibete gidemem, tibet benim içimde..

en guper silenzio mesaji.
tibet'in nesi?

Adsız dedi ki...

tibet'in 'z'esi

silenzio dedi ki...

anonimus
gitme hep yanımda kal
beni kollarına al
pembe gülden daha al
yanığından öperim

tuhaffiye dedi ki...

"ananı"moyus ve prof.doç.dr silenzio dialogları. ananımoyuslara izin vermeyin yazmasınlar silenziocum. biliyorum uykudasınız fakat size şu an sesleniyorum. ninniler de söylerim belki. orası belli olmaz. diyorum ama bunlara gerek yok.atın bunları burası sizin mahalleniz. istemedikleriniz burada top oynayamaz.buraya çöp döken norosbu çocuğudur bile yazabiliriz bazen direkt söylemeyerek ve bilerek istemezsek her şeyi yapabilirizi.